Navigation Menu+

DePrintPartner

Posted on apr 8, 2019 by in Communicatie, Direct Mail, Marketing communicatie, Ontwerp, Opmaak |

De PrintPartner is onderdeel van drukkerij DPP en een online omgeving waarbij drukwerkprofessionals hun digitale drukwerk kunnen bestellen. 
De vraag was alleen hoe je dit overbrengt bij een beurs en een tool kan meegeven aan de accountmanager als deze op pad gaat. Vanuit de klant zaten ze te denken aan een “gouden voucher” in een doosje.  Het clubgevoel, partnership, exclusieve uitnodiging en “erbij horen” kwamen als belangrijke elementen naar boven in de briefing.


Om het clubgevoel te vergroten hebben we geen envelop gebruikt maar een keycord. Hieraan werd een uitnodiging gehangen in de huisstijl van de Printpartner met de kenmerkende hoek. De mailing bevatte ook 2 vouchers op afwijkend papier met aanbiedingen. 

Bij een beurs werd de lancering van een nieuwe machine gevierd die spot UV-lak direct digitaal kan drukken. Bij deze beursactie hebben we de bestaande DM aangepast met een nieuwe cover met “beestachtige mooie Spot UV-Lak”