Navigation Menu+

Spaaralbum historische beelden Houten

Posted on sep 1, 2020 by in Communicatie, Concept, Marketing communicatie, Ontwerp, Opmaak, Project management, Strategie |

Albert Heijn Oude Dorp bestaat in 2020 al weer 85 jaar. Reden genoeg voor een feestje met een ouderwets leuke spaaractie. De winkel op het Oud Dorp in Houten is omgebouwd, mediacampagne opgezet en heel Houten spaart historische stickers in een mooi hardcover album.

In de campagne hebben we het warme gevoel van “vroeger” gebruikt. De winkel van de familie Steenman heeft altijd op het Oude Dorp in Houten gestaan en dit centrale punt in Houten hebben we dan ook omarmt. Op de boodschappenshoppers staat “Al 85 jaar op ons Oude Dorp”. Zo is de winkel een beetje van ons allemaal en een goede mix tussen een buurtsuper en een zeer moderne supermarkt.

De shopper is een fantastisch middel die je jarenlang terug ziet in het straatbeeld. De andere middelen die we hebben ingezet in deze campagne zijn; advertentiereeks in het Groentje, bannering, PR, Social media, Outdoor en POS/winkel.